Aku Puas!!!  

Posted by Musafir Cinta ALLAH in

Alhamdulillah..syukur kehadratNYA, kita semua masih diberi nikmat iman dan islam. Nikmat yang paling agung dalam kehidupan kita yang bergelar manusia. Aku merasa puas walaupun dengan KEGAGALANku, aku tetap dan sentiasa berusaha mengadukan kepadaNYA. Segala ku lakukan selepas MENGADU padaMU ya ALLAH.

Aku Puas!!!
Satu ungkapan yang terungkap dari bibirku tika mengetahui keputusan itu, kerana sebelum melaksanakannya aku lebih dahulu berusaha dan ku serahkan kepadaNYA bersaksikan deraian airmata mengharap ketentuan dariNYA mana yang terbaik UNTUKKU dan terbaik UNTUK AGAMANYA.

Akhirnya aku puas!!
Hanya aku dan DIA tahu maknanya...terima kasih semua.

This entry was posted on Monday, September 27, 2010 at 8:07 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment